Ma`lumotlar : 1092
Xabarlar soni: 314
Bugun: 29.3.2024
Soat: 12:20
Spravka ma`lumotlariga kirish
Muallif: Mengliyev SH.
Qo`shilgan sana: 2014-09-18
Spravka ma’lumotlariga kirish
Foydalanuvchi dastur ishlash vaqtida <F1> tugmasini bosish bilan spravka ma’lumotlarni olish imkoni bo‘lishi uchun bosh oyna ilovasining HelpFile xossasi spravka tizimi fayli nomini o‘ziga olishi, a HelpContext xossasining sonli identifikatori esa kerakli bo‘limni olishi kerak.
Har bir forma komponentasi, masalan kiritish maydoni uchun o‘zining spravka bo‘limini berish mumkin. Spravka bo‘limi paydo bo‘ladi, qachonkim agar fokus komponentada bo‘lsa va foydalanuvchi <F1> tugmasini bossa. Agar boshqarish elementi HelpContext xossasi qiymati nulga teng bo‘lsa, u holda <F1> tugmasini bosish bilan ilova formasi uchun berilgan spravkaning kerakli bo‘limi chiqadi.
Agar muloqot oynasida Spravka tugmasi mavjud bo‘lsa, u holda spravka ma’lumoti boshqa formada chiqadi. Bu holda Spravka tugmasi uchun OnClick hodisani qayta ishlash protsedurasi tuziladi, u winhelp funksiyasiga murojaat qiladi. Winheip funksiyasini chaqirishda parametrlar sifatida quyidagilar ko‘rsatiladi: oyna identifikatori, spravka tizimi fayli nomi, Windows Help dasturi bajarilishini aniqlovchi o‘zgarmas va aniqlanadigan parametr.
HTML Help Workshop.
Zamonaviy dasturlar spravka ma’lumotlarini Internet – stil – oyna shaklida chiqaradi. Bu oyna Internet Explorer oynasini eslatadi. Spravka ma’lumotlari fizik jihatdan chm kengaytmaga ega faylda joylashadi. SNM-fayl – bu kompilyasiya qilingan HTML-hutsjjat faylidir. Bu fayl fayllarni kompilyasiya (birlashtirish) yo‘li bilan bir necha HTML-fayllarini birlashtiradi.
Spravka tizimini yaratishning eng oson usuli Microsoft HTML Help Workshop dasturi yordamida yaratishdir.
Spravka tizimini yaratish uchun quyidagilar kerak:
Oxirgi uchta punkt HTML Help Workshop dasturida bajariladi.
2088 marta o`qildi.